Sayfalar

Sayfalar

22 Şubat 2013

Desenli boya ruloları


   Muhteşem desenli boya ruloları ile dekorasyonlarınızda fark yaratın.



Google Çevirisi:

   Ben her zaman duvar ve kullanılabilir güzel desenli boya ruloları sonsuz sayıda fikri sevdim, ama aslında kullanmak için yeterince cesaret uyandırmak asla. Ben çünkü gerektirdiği tüm zor iş aşağı almak isteyen bir kaç ay sonra yorgun ve değil almak olabilir bir tasarım ile birlikte sol olmak istemiyorum. Ben daha önce kullanarak SEVİYORUM .... seviyorum duvar çıkartmaları satın ettik, ama biraz farklı ve bu desenli boya silindirleri sadece cevap olabilir bir şey için kaşıntı oldum.


   Clare Bosanquet blogu atıp, Painted House o bu desenli boya ruloları ne kadar yararlı olabileceğini açıklıyor. O da 100 yılı aşkın bir duvar kağıdı alternatif olarak kullanılır oldum Romainia bir gezi sırasında bu silindirler geldi. Çok zekice olduğunu düşünüyorum! Boya duvarlar, kağıt + kumaş gibi kullanımları ile. Düz bir kağıt tabanı kullanarak, yukarı geliyorum tatil için bazı güzel hediye paketi hayal edebiliyorum. Ben bir proje buldum!


Desenli boya ruloları ile ilgili Türkçe Kaynak


   Bir önceki yazımız 14 şubat sevgililer günü hediyeleri hakkında bilgiler vermektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder