Sayfalar

Sayfalar

22 Şubat 2013

Mantar lambalar


   Yukio Takano tasarımlı bu şirin mantar lambalar hem gece hem gündüz çok dikkat çekiyor !



Google Çevirisi :


   Büyük mantar Japon tasarımcı Yukio Takano hızlı bir bakışta gerçek bir şey için yeterli olduğunu sentetik mantar gömülü LED'ler kullanarak bu eğlenceli mantar lambalar ışıklar oluşturur. Her ışık kiti güzel ambalaj, ahşap tabanı gömülü pil paketleri ve açma / kapama anahtarları şık retro tamamlandı


   Tasarım Festa 2010'da Ben Büyük kendisi mantar tarafından bu harika mantar lambalar gördüm. Cam tarafından yapılmıştır, ışıklar ve bulunan ahşap mantar lambalar. Insanlar ile kalın sergisi önünde kalabalık - Ben bu sanat pratik eserlerin güzelliği mutlak huşu içinde tek değildi. Ben bu adam bütün festivali en iyi beş sanatçıların üzerinde olmalı derim. Ben / çevirmeli kapatmak kesinlikle olmayan mantarların küçük plastik ayrıntı seviyorum. Çok tatlı ve çok mekanik. Bu kırılgan ışıkları harika bir kontrast oluşturur. Ben bu süslenmiş bir bütün odaya sahip sakıncası olmaz. Daha fazla fotoğraf ve bilgi (- Japon yalnızca doğal olarak) onun sitesini kontrol edin.


   İnsanların yurt dışı eserleri satın alma konusunda Adam kendisi (Bay Mantar) konuştuk ama onlar nakliye için çok kırılgan olduğunu düşünüyor, ayrıca onun günlük iş yurt dışı satışları için bunlardan herhangi birini yapmak için çok meşgul onu mantar lambalar tutar . Bir istiyorsanız, sadece Tokyo'da burada sonraki Tasarım Festa sırıtmak!


   Mantar lambalar hakkında detaylı Türkçe bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

   Bir önceki yazımız Sıradışı otel odaları Arte Luise Kunst otel hakkında bilgiler vermektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder